محمد پارسا جونمحمد پارسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مائده جونمائده جون20 سالگیت مبارک
خواهر جونخواهر جون، تا این لحظه: 22 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

♪جـــــــــــــــنـــاب داداشــــــــــــــــــ♪

سلللللللللام

روزی که روزه گرفتم!!!!

1396/3/16 12:12
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه...

اول بگم نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق انشالله...

و اینم بگم که ببخشید مدتی بود نبودم...

عصبانیخب درس داشتم دیگه!!!عصبانی

میخوام یه خاطره براتون تعریف کنم..

بگم؟؟؟؟

خندونکتشریف بیارین ادامه مطلب...خندونک

دومین روزه:

من پارسال شکرخدا تونستم یه دونه روزه بگیرم!!!خجالتامسال هم دومیشو گرفتم.

دیروز یعنی 15 خرداد با کلی تحمل و زحمت روزه گرفتم!!واااااای!خستهتا اذان بگه مردم!

خلاصه هیچی...حالا تصمیم دارم شروع کنم.منتظرم امتحانات اصلی مون تموم بشه...راستی برام دعا کنید نمره خوبی بگیرم!ایشالله که خاطره های روزه های بعدی مو هم بتونم براتون تعریف کنم...ببخشید خیلی مختصر تعریف کردم خودمم میدونم!خخخخخ!

ممنونم که وقتتونو صرف من کردین..مثل همیشه میگم:نظر یادت نره دوست گل!!

التماس دعا...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آجی آقاآراد
17 خرداد 96 10:17
نماز روزه ات قبول درگاه حق
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
قربونت عزیزم.مرسی.همچنین...آراد کوچولورو از طرف من ببوس
آجی جونت
19 خرداد 96 16:10
قبووووووووول باشه عزیزم انشاالله که امتحاناتت تموم شد بقیه اش رو هم می گیری البته همراه با کارنامه 20 مثل ترم اول
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
سلام آبجی جون.واسه توهم قبول باشه...امیدوارم توهم به سلامتی دوسال دیگه بری دانشگاه و تو درسات موفق باشی