محمد پارسا جونمحمد پارسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مائده جونمائده جون، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
خواهر جونخواهر جون، تا این لحظه: 22 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♪جـــــــــــــــنـــاب داداشــــــــــــــــــ♪

سلللللللللام

خدایا دوستت دارم

1396/1/20 19:58
1,730 بازدید
اشتراک گذاری

من خدایی دارم،که در این نزدیکی است

نه در آن بالاها

مهربان،خوب،قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد، او مرا می خواند، او مرا می خواهد...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آجی آقاآراد
21 فروردین 96 20:15
معلومه که امیدهمه ی ماتنها .......خداست
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
بله کاملا قبول دارم
MOBINA
23 خرداد 96 8:01
سلام ممنون مائده جون لطف کردید ولی هرچی رو ی صحفه ورودت کلیک میکنم نمیتونم رمزت رو بزنم