محمد پارسا جونمحمد پارسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مائده جونمائده جون، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
خواهر جونخواهر جون، تا این لحظه: 22 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

♪جـــــــــــــــنـــاب داداشــــــــــــــــــ♪

سلللللللللام

پدر روزت مبارک

1396/1/19 16:26
943 بازدید
اشتراک گذاری

پدر جان با یک دنیا شور و اشتیاق،وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و بر دستانت بوسه میزنم.

 


پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان اکرم
20 فروردین 96 9:14
سلام مائده جان انشاءالله سایه پدر همیشه بالای سرتون باشه. عیدتونم مبارک انشاءالله با داداش گلت زیر سایه امام زمان همیشه در کنار خانواده خوش و سلامت باشید. ممنون که به ما سر زدی عزیزم
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
خواهش میکنم،آرزوی سلامتی برای شما دارم.عید شماهم مبارک.سال خوبی داشته باشید انشاالله
ملیکا جون
20 فروردین 96 20:10
خدا همه ی پدرهارو حفظ کنه همچنبن پدرشما......آمین سلامت باشن همه ی باباها
هدایتی
22 فروردین 96 18:21
سلام دختر گلم ممنونم ازینکه یادی از من کردین امیدوارم در تمامی مراحل زندگانی دنیا و آخرت سلامت و سعادت الهی برشما سایه اندازد
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
خیلی ممنون باباجونانشالله سایه تون از سر ما کم نشهآمین...