محمد پارسا جونمحمد پارسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مائده جونمائده جون، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
خواهر جونخواهر جون، تا این لحظه: 22 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

♪جـــــــــــــــنـــاب داداشــــــــــــــــــ♪

سلللللللللام

جشن تولد!!!

1395/1/17 19:15
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میخوام براتون یه داستانی رو تعریف کنم"در تاریخ هشت اردیبهشت سال هشتادوسه دختری زیبا،باروحی لطیف،موهای مشکی بدنیا اومد.من از همین جا بهش تولدش رو تبریک میگمراستی دوست دارید بدونید اون کیه؟!اون کسی نبود جز....

 

اگه میخوایین بدونین کیه برین ادامه مطلب!!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مائده جوووووون یعنی من!

زیباساز

 

راستی تولد نسیم جون دوست خوبم رو هم بهش تبریک میگم

 

خب حالا نوبت شمع هاست...بیاین باهم شمع هارو فوت کنیم!همه آماده!

 

فووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

niniweblog.com

niniweblog.com

هوووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اینم از جشن تولدما!خوش گذشت؟؟؟پس نظرتون رو درمورد جشن تولدم حتما بنویسید!

 

به افتخار همه ی متولدین بهار!

 

   

ارديبهشت ماه تولد ِتو...زيباترين ماه سالارديبهشت ماه تولد ِتو...زيباترين ماه سالارديبهشت ماه تولد ِتو...زيباترين ماه سالارديبهشت ماه تولد ِتو...زيباترين ماه سالارديبهشت ماه تولد ِتو...زيباترين ماه سالارديبهشت ماه تولد ِتو...زيباترين ماه سالارديبهشت ماه تولد ِتو...زيباترين ماه سال

الهی همیشه دلاتون شاد باشه....

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خواهرت
17 فروردین 95 19:58
سلام آجیییییی جون جونیییییییییییییییی تولدت پیشاپیش مبارک انشاالله که 200ساله شی عزیزمامیدوارم رو لبات همیشه خنده از ته دل نمایان باشه جشن تولدت هم ععععاااااااللللللییییییییی بووووووووووود فقط لطفا سهم کیک منو زودتر بریزبوس بوس
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
ممنون آجی جوندوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
♡ نسیم جون ♡
18 فروردین 95 19:40
سلاااااااااام عشقم مائده جون...ازت ممنونم که از من اسم بردی دوستمتولدت مبااااااااااااااااارک عزیزمتولدت عالی بود آفریناز اون قسمت اولش هم خوشم اومد حالت داستان داشت...میگم چقدر از خودت تعریف کردی
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
مرسیخواااااااااهش میکنم عزیزم
محجوب بانو
19 فروردین 95 0:12
مبارکه مبارکه انشالله همیشه سلامت باشید و 120ساله بشی عالی بوووود
♡ نسیم جون ♡
19 فروردین 95 9:51
سلام میگم مائده جون من هر کاری میکنم نمی تونم وارد اون پست رمز دارت بشم من رمز رو با صفحه کلید میزنم ولی تایپ نمیشه نمیدونم چرا؟؟؟ فکر کنم مشکل از قالب وبلاگت باشهقالب خوشگلی داری ولی خب...
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
نمی دونم ولی من تا جایی که میدونم رمز درسته شاید هم اشکال از قالبه...
♡ نسیم جون ♡
20 فروردین 95 21:05
سلام مائده جون.من رمز رو دوباره میزنم نمیشه...اگه میشه قالبت رو عوض کن ببینم درست میشه
معصومه
31 خرداد 95 15:57
مائده جووووووووووووووووون تولدت مباااااااااااااااااارک تولدت فوق العاده بوووووووووووووووووووووود
معصومه
31 خرداد 95 19:22
قبل رفتن به ادامه مطلب فهمیدم این دختر ناز با موهای مشکی خود خود خودتیییییییییییییییی ان شا الله هزارسال عمر داشته باشی عزیزم