محمد پارسا جونمحمد پارسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مائده جونمائده جون، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
خواهر جونخواهر جون، تا این لحظه: 22 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

♪جـــــــــــــــنـــاب داداشــــــــــــــــــ♪

سلللللللللام

من آشپز میشم!!!

1395/1/16 21:10
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من یه شیرینی خیلی خیلی شیرین و خوش مزه درست کردم...دسپخت خود خودمه!باورم نمیشه آشپز شدم!niniweblog.comالبته اون قدر هاهم راحت نبود...niniweblog.com 

حالا نوبت خوردن بودniniweblog.comبه به!عجب طعمی!عجب بویی!niniweblog.comاسم این شیرینی هم شیرینی وانیلی هست!جای همتون خالیniniweblog.com

niniweblog.com

 

نظرتون درمورد آشپزی من چیه؟!یادتون نره بگین!

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

♡ نسیم جون ♡
11 اردیبهشت 95 15:01
خیییییییییلی خوشمزه ست دهنم آب افتاد راستی از داداشت هم عکس بذار نمیگی دلم براش تنگ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
مرسی چشم حتما میذارم گلم
همیلا
17 اردیبهشت 95 13:32
عالیعععععععععع آشـــــــــــپزیت گلی جووووووووووونم
همیلا
17 اردیبهشت 95 13:40
میشه عکس غذاتو بزاریم تو وبمووون؟؟
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
پاسخ
باشهخوشحال میشم
معصومه
31 خرداد 95 16:00
نوووووووووووووووووش جووووووووووووووووون عزیزم